måndag 28 september 2009

Well I am, I'm ready to be new again.

Tror jag hittat en lösning på mitt största problem, så nu kan jag äntligen se uppförsbackens slut.
Det är mycket nu i skolan, framförallt med UF men det ska nog gå vägen. Nu när det värsta äntligen försvann då jag hittade en bra lösning!

Nog om det.

Igår var jag hos farmor&farfar eftersom farmor fyller år idag. Som väntat bjöd hon på massa mat o grejer, dock mer än vanligt imo.
Började med en rejäl husmanskost till middag när vi kom dit, bestående av potatis, kött, grönsaker och sås. (Finns ingen bättre mat än riktig svensk husmanskost utan massa konstiga tillbehör)
Käkade två fulla tallrikar (lite förvånande) och efter det blev det efterrätt. Äppelpaj med glass, mmmm!
Sen blev det lite godis o grejer och därefter bjöd hon på fika, och senare tårta.

Fy fan vad mat får där alltså, orkade inte ens kvällsmat sen när jag kom hem :p

Men men, det var allt för idag. Tjaow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar