måndag 14 september 2009

ingen rubrik.

Tjoho.


Har faktiskt inte alls mkt att skriva idag. Kom nyss till skolan och uppdaterar mig själv lite om vad som hänt runt omkring mig.
En sak jag kom att tänka på i morse iaf var att jag inte har någon riktig höst-, vår- och sommarjacka, så fick ett redigt sug att köpa det nu. Det gäller bara att hitta en snygg till ett bra pris nu då, så ska ta o kolla runt lite på nätet idag till att börja med.

Har börjat plugga teori för körkortet nu, på tiden kanske. Hoppas ta körkortet detta året, eller senast i vår nästa år.


Nåja, jag vill iaf säga att jag finns här för dig Emma, det vet du mycket väl men det skadar inte att påminna dig.

1 kommentar:

  1. tack så mycket, det betyder...kommer nog tillbaka till skolan på fredag igen tror jag.. tack <3

    SvaraRadera