tisdag 1 september 2009

Skämt haha

Det var en gång 2 elefanter som skulle gå över en väg. När de skulle gå över märkte de att det låg ett stort träd i vägen. Den stora elefanten testade att dra bort trädet men lyckades inte och då frågade den lilla elefanten:
- Får jag testa?
- Nej, sa den stora elefanten.
Då hämtade de pappa elefant, men han kunde inte heller få bort trädet och då frågade den lilla elefanten:
- Får jag testa?
- Nej, sa pappa elefant.
Då hämtade de morfar elefant, men han kunde inte heller få bort trädet och så frågade den lilla elefanten:
- Får jag testa?
- Nej, sa morfar elefant.
Då hämtade de kung elefant, men han kunde inte heller få bort trädet och så frågade den lilla elefanten:
- Får jag testa?
- Nej, sa kung elefant.
Då hämtade de kejsar elefant, men han kunde inte heller få bort trädet och så frågade den lilla elefanten:
- Får jag testa?
- Okejdå, sa kejsar elefant.
Då gick den lilla elefanten fram men han kunde inte heller.


hahahaha jag tyckte det va kul iaf xD

2 kommentarer: