tisdag 8 september 2009

EhhEHHEHeHEHe

Wollie Bollie!

Sitter i skolan som vanligt, har engelska. Fick tillbaka förra veckans arbete som jag gjort och hittar massa småfel, slarvfel som jag gjort, så blev ganska besviken på mig själv. Hade jag läst igenom det en gång innan jag lämnade in det hade jag märkt de flesta felen iaf..
Dock störde jag mig på att min lärare rättat mig när jag skrivit "being a pilot isn't all fun and games", vilket är ett engelskt uttryck för att säga att någonting inte alltid är kul, men då skriver han att det ska vara "being a pilot isn't fun at all" vilket har en HELT annan betydelse. -.-

Anyway, blev lite gladare när jag såg att jag ändå fått VG+ på skiten. Oo
Är det så lätt att få VG+ kommer jag ju lätt att kirra ett MVG om jag bara anstränger mig 5% mer. :P


Nåja, har inga nyheter att berätta precis. Slutar sent idag (15:20) så har iaf något att göra halva dagen. Imorn och torsdag däremot slutar jag 11:20 och då har jag ingen aning vad jag ska göra, förutom på onsdag för då ska mina personliga träning dra igång. Eller mamma (som numera är utbildad personlig tränare) ska göra lite tester på mig för att se hur mycket jag klarar för att kunna lägga upp ett schema åt mig. Är det någon mer som vill testa personlig tränare så säg till, för mamma vill gärna testa lite med familj och vänner innan hon kör igång på riktigt. :)

Nu ska jag fortsätta arbeta, uppdaterar senare kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar