torsdag 17 september 2009

Snuvig

God morgon.


Idag när jag vaknade kände jag mig lite småsnuvig, men det hör väl hösten till. Inget speciellt med det.
Iaf, när jag drog iväg till skolan idag vid 06:50 så va det 0 grader ute, damn!
Så jag tog på mig vinterjackan och mössa, dock kände jag mig lite dum som hade på sig så mycket kläder i september redan. Men när jag väl kommit ut så ångrar jag nästan att jag inte tog halsduk och vantar med, så kallt va det :p
Men jag menar, man anpassar ju inte kläderna efter årstiden, utan man anpassar dem efter vädret.



Nåja. Kom att tänka på en sak i morse, och det är att när jag tänker (funderar, inte räknar ett mattetal i huvet) så pratar jag med någon annan i huvudet typ. Det är väl ganska vanligt antar jag, men något som inte är så vanligt däremot är att jag tänker mig smileys efteråt.

T ex om jag tänker "Hoppas han ramlar" med lite ironi i, så tänker jag också "xDdDDdDDdddD" efteråt.
Typ "Hoppas han ramlar ex-de ex-de ex-de ex-de" (ex-de är vad jag kallar smileyn, och när jag upprepar det så menar jag at det är massa stora och små D efter).
Lite wierd right? :P
Och detta tänker jag hela tiden, dock så är det bara den smileyn jag verkligen tänker att jag säger "ex-de" efteråt. De andra smileys som t ex ";pPpPpPPPppP" tänker jag bara bildligt på P'na.
Så om jag t ex pratar med min bror kan jag säga "Vet du vad jag såg på vägen hem? En bil!" så ser jag automatiskt en bild i huvudet på ";pPpPPpPPPp"

Anyway så ska jag nog försöka dra till far i helgen. Extra skönt ifall ingen annan utav mina syskon ska dit, vilket ingen borde eftersom det är "mammas helg" så att säga.

Aja nu börjar lektionen (eller den började för 15 min sedan, men lärarn va lite sen). Tjaow!

1 kommentar:

  1. hahaha du e en sjuk man pontus, very sick! (säger jag som vart sjuk i 4 veckor nu menmen) heheheheheehhe :PPPPPPP

    SvaraRadera