tisdag 22 september 2009

MVG

Oh yeah, fick tillbaka förra veckans engelskarbete idag. Och ja som rubriken säger fick jag MVG, välförtjänt tycker jag! :)
Äntligen får jag det betyg jag förtjänar. Jag vet själv att jag är duktig på engelska, iaf om man jämför med alla andra i min ålder. Antagligen beror detta på att jag ofta läser och skriver på engelska i filmer, spel mm.

Kommer ihåg ihåg när jag gick på FiGy.. Då hade vi en skön lärare som sa till mig efter en diskussion på engelska att jag förtjänar ett MVG, men att han inte kunde ge det efter bara en termin så jag fick hålla mig till ett VG sålänge. Men eftersom jag flyttade till Borås så fick jag börja om istället och läraren jag fick då gav mig ett IG bara för att jag missade att lämna in en uppgift. *suck*

Nåja, Engelska A gick bra med Cissi som lärare och jag fick ett VG (skulle kunnat prestera bättre men va inte så taggad att köra samma kurs en tredje gång och så va jag mkt fråvarande).
Så nu hoppas jag på ett MVG i B-kursen :)


Läste även på aftonbladet om nya Windows 7. Låter som om Microsoft äntligen fattat hur ett operativsystem ska fungera, dvs så lätt och snabbt som möjligt. Så det stod att det nya windows kommer vara mycket lättare och att de kommer ta bort alla onödiga och grafiska finesser.
Om det blir som jag hoppas så kommer jag byta till det direkt ;D


Nåja, ingen Emma idag :<
Men nu så är det snart småföretagande B, vilket är ett rätt skönt ämne imo. Vet inte varför, men kommer ihåg att småföretagande A var skitkul på FiGy.

Wollie Bollie

1 kommentar:

  1. söt du är:D grattis till MVG, klart du kirrar det i den kursen!=D
    Imorn kommer jag, men det e på engelska C.... :\

    SvaraRadera