tisdag 15 september 2009

Jackor - Pics

Den första, som jag såg på Haléns gillade jag för den simpla designen. Inte massa onödiga komplicerade grejer på jackan, dock så har min bror en liknande jacka och den passar jag verkligen inte i.

Denna jackan från Esprit (hos Ellos) är den jag gillar mest just nu. Dels för färgen (passar till det mesta och så är den ljus) och dels för den ser också simpel ut. Priset är riktigt gött med, då pengar inte är något jag har ett överskott av just nu ;/
(Tror det blir denna om jag inte hittar något snyggare irl)


Den tredje och sista jackan är lite mer avancerad till designen men ändå inte för mycket. Känns inte riktigt som en sådan jacka jag vill ha men den ser väl okej ut iaf. (Från La Redoute)


Så kom gärna med åsikter om vilken ni tycker är snyggast, eller andra hemsidor eller butiker som är värda att kolla in.
Har redan kollat Jack 'n' Jones, Ellos, Haléns, La Redoute, Nelly.
Åker väl iväg till gekås och kollar lite där när mamma ändå ska dit, och sedan även Lager 157 kanske. Men vi får la se..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar