tisdag 15 september 2009

Ny jacka?

Tjaaaa!

Skrev nyss klart mitt engelskarbete, som handlade om argumentation. Vi skulle skriva om antingen något band/artist vi gillar eller någon sportstjärna. Mitt val var ju ganska självklart ett band. Det lustiga är att jag igår satt i bussen på vägen hem och tänkte på vad kul det skulle vara att skriva om något band på svenskan eller engelskan. Så när jag kom hit idag och fick höra uppgiften blev jag faktiskt glad, och jag visste precis vad jag skulle skriva om.
Taking Back Sunday, tacka vet jag Sofie som fick mig att lyssna på dem. Kommer ihåg att du skickade A Decade Under Influense till mig på msn i skitdålig kvalité, men det var tack vara det som jag började lyssna på dem. =D
Så ja, tack Sofie (vet inte vad du heter i efternamn tyvärr, men långt där uppe i Östersund).
:)

Nu kollar jag dock runt på nätet efter en ny höst-, vår- och sommarjacka, men har bara hittat 3st som varit okej. Kommer lägga upp bilder på dem strax, ska bara kolla färdigt på i de butiker jag känner till. Men ni får gärna komma med förslag på vart man kan hitta något snyggt.

Wollie bollie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar