onsdag 23 september 2009

The summer, is over and I doubt. I doubt I'll be seeing you around.

Morrn morrn!

Teori i idrott idag, sen inget mer. Rätt soft imo.
Hmm får se vad som händer idag, men inte särskilt I guess.


Har dock två nyheter idag och den ena är att jag inte druckit Pepsi på typ 1 vecka :p
Och den andra är att jag har inte spelat wow på typ 5 veckor eller nåt ;o


Sen så hade jag en wierd dröm inatt:
Jag var ute och festade med några randoms, men efter halva kvällen så slutade det helt plötsligt och jag drömde att det var nästa dag.

I drömmen hade jag då fått en minneslucka o tänkte att det var några droger. Men ändå va jag på topphumör och drog ut på stan nånstans (väldigt fint väder va det) och så såg jag en grupp med kanske 10st brudar som kollade väldigt på mig och viskade till varandra att jag va snygg o grejer ;o (de va inte så tysta av sig).
En bit bort är det en annan grupp, fast med killar, typ 5st. En av dem ropar på mig, och han ser ut som en gammal klasskompis som heter Johan, och jag går mot dem. Men när jag kommer fram är det tre stycken negrer med värsta stora affrokrullet och de hälsar på mig och snackar om hur kul vi hade under gårdagen. Jag typ skratta och höll med ;pPpPpp

Sen helt plötsligt ropar Linus på mig, med Nick och Nyberg bakom sig. Så jag går till dem och de frågar vad fan jag håller på med (inte på ett tyket sätt utan de flinar lite bara). Därefter vaknade jag.

Liiiiiiite wierd, men där ser man hur mitt självförtroende även visas i mina drömmar ^^ haha

En annan dröm jag hade häromdan var om min mentor som typ strippade för mig nånstans. Kommer inte ihåg detaljer förutom att hon hade svarta spets ;DDDDDDD
(hon är typ 26-27 år och ser bra ut, så det va chill)
Men ändå, lite wierd ;o

Aja nu börjar vi igen, wollie hare goett!

1 kommentar:

  1. HAHAHAH DRÖMDE DU OM CISSII?! HAHAHAHAHAHA, ska mobba sönder dig imorn ;D glöm inte halv nio i klassrummet imorn!

    SvaraRadera