tisdag 29 september 2009

Bra dag I think.

Haajj!

Idag känns det som en bra dag faktiskt, så hoppas den blir som jag tror :)

Iaf, igår kväll la jag mig inte förräns vid 00:30 ungefär, och det var efter att jag tittat på Scrubs + How I met your mother. Något som jag fann extra intressant i Scrubs (som jag ser varje dag typ) var att Joshua Radin spelade en låt i bakgrunden i detta avsnittet ;o
Inte trodde jag att hans låtar va såpass kända!

Nåja. Något skumt som också inträffa i morse va att jag vaknade självmant, så jag trodde jag försovit mig eftersom mobilen inte ringt. Kom genast på att jag glömde ställa in alarmet innan jag la mig så var säker på att jag hade försovit mig, men när jag kollade klockan var den bara 05:00 ;D
Så jag tänkte sova en timme till innan jag gick upp, så ställde mobilen på 06:00 men konstigt nog vaknade jag inte och stängde nog av alarmet i sömnen, vilket ledde till att jag försov mig trots allt.. >.<


Nu till något helt annat.
Jag ska nu kolla runt lite på nätet efter mobilt bredband för att se hur mycket det kostar och hur stabilt det är. Kommer förmodligen byta tillbaka till mitt gamla nummer snart också, men återkommer med det.

Tjalol sålänge ;pPpPPppPppPpppPppPpPpppPppPPppPPppPpPpppPppppPppPpp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar