måndag 21 september 2009

Måndag.

Jaopp sitter i skolan nu, ska strax redovisa ett arbete om byråkrati.

På vägen hit fick jag ett sms av lilla Emma, men förstår inte riktigt vad jag skulle svara på det:
"Tror jag såg dig nyss. Om det var du."
Du är väl för go'er du ;D

Aja får uppdatera mer sen, tjaow


Update:

Har inte alls mycket att skriva idag faktiskt, men vill iaf säga att jag har inga pengar på mobilen så därför jag inte svarar på sms. Vill ni något så får ni ringa.

Sen vill jag bara säga att jag saknar Louise, Becka o Tess väldigt mycket, plus en del andra.
Känner mig helt hjälplös utan mobilen och bredband hemma. Lite drygt att skicka mail till alla när man är i skolan, men hoppas på en lösning snart.
Kan dock inte tänka frammåt för då blir jag jättedeppig, så undviker det och tänker bara en dag frammåt.

Nåväl, ni ska veta hur tråkigt det är att bara sitta hemma och inte göra någonting, och att inte ens kunna prata med alla kompisar. Det suger!

Over 'n' Out, Pompz.

1 kommentar:

  1. när får du internet igen? haha men jag trodde ju jag såg dig o jag såg dig för de va dig jag såg :D

    SvaraRadera