fredag 10 juli 2009

Vykort.

Tjena tjena!

Nyss hemkommen från Theresé (Y). Lika fjantiga som vanligt var vi, eller aah.. Hon var rättare sagt. Jag är aldrig fjantig eller barnslig på något sätt! :))

Iaf, inte det jag tänkte skriva om utan idag, eller igår, fick jag ett vykort som jag tänkte "copy-pasta" in här.  
Såhär löd det:

Tjena!
Hoppas allt är bra.
Sitter i våran lägenhet här på hotellet och håller mig undan solen eftersom jag självklart bränt mig. Du skulle varit här,du kunde raggat på massa snygga norrmän, eller hur man ska säga. Iaf snygga morska tjejer och tyskar eller andra svenskar :).
Du får börja träna snart du med så sticker vi ner till nått varmt sånt här ställe, as nice att ligga på stranden och spana. 
Hälsa dom på vent :). 
//Pontus Nyberg

Och detta med, förlåt Pontus, världens fulaste handstil hahahah
Men fy fan vad jag garva när jag läste det, tog mig typ 5 min men ändå :PPPpppPPp
Hahahahha så snällt av honom att skicka vykort från Kreta (tror jag det va, va?)  :D



Kan lägga in bild imorn om jag orkar så får ni själva bedömma hans handstil, sorry igen Pontus :P
Kan ju trösta dig med att min handstil är minst lika ful xD


Iaf, imorn ska jag bara vara hemma och chilla. Kanske dra till Håcksvik? Hälsa på min kära farmoder och farfader kanske :)


Aja, nattinatti!

2 kommentarer:

  1. Haha jag vet min handstil suger men vafan oftast skriver jag på datorn så ingen som ser annars ;D.

    SvaraRadera