måndag 27 juli 2009

Bio

Kvällen blev verkligen inte som väntat till en början.


Becka backade ur bion för hon kunde inte, men Pontus hängde iaf med!
Han kom hit vid 17-tiden ungefär så kollade vi på Transformers (1) eftersom han inte sett den (?!)
Vi hann inte riktigt se hela så spolade fram lite osv så att han fick veta storyn.
Sen vid 20:15 drog vi in mot Borås. Fick sms från Tess som undrade när vår film började osv eftersom hon o Z också skulle på bio idag.
Han dock inte träffa dem, varken innan eller efter filmen :P

Men iaf.. 
Filmen, Transformers - Revenge of the fallen (2:an), var redigt bra.
Kan ju säga att det var minst lika mkt action och grymma effekter som första filmen. Visst är storyn lite fjantig, men det skiter jag i eftersom filmen i övrigt är så jävla snyggt gjort och cool :D
Sen så är ju Megan Fox, som spelar en av huvudrollerna, riktigt het. (Kan nästan se vilken film som helst sålänge det är någon snygg huvudperson i den :D) 
Plus att det var en till riktigt najs brud, Isabel Lucas, som gästade lite :>
Gillar iaf scenerna med henne, very tempting och påminnde ju en om lite saker! (6)


Iaf, filmen var skitbra och när jag kom hem hade jag o T värsta konversationen. Fick lätta på mitt hjärta väldigt mycket och det känns otroligt skönt verkligen!

Sen så MÅSTE jag lägga in ett extra tack till Emma för hennes stöd och engagemang, det hjälpte mig väldigt mycket <3



Imorn blir det Borås med Pontus! :D
Och sedan lite Tess :)



Nu är det sovdags! Gonatt gott folk.

Btw, får väl tipsa på en låt idag känner jag:
Joshua Radin - What if you
Inte direkt vad jag brukar lyssna på, men finns ingen bättre avslappnings/sovmusik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar