tisdag 21 juli 2009

Filmkväll.

God morgon!


Tidigt jag är uppe idag ;o vaknade redan vid 9 typ, men det har väl sina anledningar.


Igår kväll, typ vid 00:00-01:00-tiden frågade Theresé om jag hade lust att komma och kolla på film med hon och Hanna. Klart man är på för det, när man ändå inte hade något annat för sig.
Vilken film vi skulle se hade de redan bestämt, och det var Life of a Shopaholic eller nåt. Typisk tjejfilm :| men jaja, den gick la att kolla på :p

Hade iaf värsta goa ryggstödet, aka Theresé ;DDDDDDDDDDDDDDDDD 
Fast hon själv klaga bara på att hon satt obekvämt, men man får ju offra sig lite för sina vänner! :>


Iaf, filmen var la slut vid 03:30 ungefär. Hanna hade redan somnat, T testade lite Sims 3 och jag satt o kommenterade alla val hon gjorde. :D
Slutade iaf med att jag somnade där, och vaknade för inte så länge sen som sagt. Så kom nyss hem och har käkat frukost. Är sjukt trött nu, så funderar på att lägga mig en stund och sova, men då kommer jag inte orka gå upp sen. Än mindre gå o lägga mig ikväll :p


Så ja, får la försöka hålla mig vaken iaf. Har ju klarat att vara vaken i 4 dagar i sträck innan så :>


Nåja, Sippsipp!




Avslutar med en inte Photoshoppad bild! (Notera att det inte är jag som gjort bilden, utan hittade den på en hemsida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar