söndag 26 juli 2009

Sjuk dröm!

God morgon!


Hade värsta skumma drömmen inatt asså..
Jag kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om, men såhär mycket kommer jag ihåg iaf:
Drömmen utspelade sig i någon Amerikansk stad, eller strax utanför rättare sagt.
Jag hade en transformers-bil som Theresé åkte med i (precis som huvudrollen i Transformers, antagligen bara för att jag ska se den idag), men den hade typ gått sönder. Så då ringde jag till Henry (mekanikern etc i Eureka Oo) och så kom han för att hjälpa mig att fixa den. Fast han stod bara jämte och kollade på >.>

Iaf.. Det var antagligen väldigt varmt, för jag hade bara på mig ett par vita, tunna kallingar.
Sen helt plötsligt så sprutade någon vatten på mig! Så mina kallingar blev typ genomskinliga, men jag brydde mig ingenting utan fortsatte meka med bilen medans Tess och Henry stod och kollade på min kuk ;s 

Helt jävla cp haha! Men men.. :D



Nu blir det frukost, sen till Becka en snabbis och efter det kommer Pontus. Då blire Transformers 1 (här hemma, eftersom nåben inte sett den ;O) och sen Borås för att kolla på den nya =)


Jaaaaa jag e väl barnslig som gillar sånna filmer, men de e fan ascoola tycker jag :DDDDDD


Aja, frulle nu tjaow!

1 kommentar: