onsdag 22 juli 2009

Seg dag.

Ajamen, allmänt seg och tråkig dag.

Inte hänt något speciellt idag, bara varit på allmänt dåligt humör osv.
Jag och syrran bestämde dock med farmor & farfar att vi drar dit nästa onsdag eller torsdag. Avkoppling med världens bästa farföräldrar (om man kan säga så) och även en del jobb. 
Alltid gött med lite pengar, speciellt i dessa tider.




*Suck* 
Kan inte få ut dig ur mitt huvud, och jag förstår bara mer o mer att det är dig jag vill ha.
Men känns ju ganska meningslöst att försöka. 
Om jag nu skulle försöka skulle det väl kunna gå vägen, men jag är inte så optimistisk och inte van vid att få det jag vill ha genom tur.  Och skulle jag misslyckas så kan det ju resultera i att det blir dåligt..
Om jag inte försöker kommer jag väl fortsätta känna såhär, men förhoppningsvis går det över till slut. Kanske hittar någon annan som är lika bra? Chansen att det händer är väl dock ännu lägre..
Men då har jag iaf kvar dig.

Chansa för att få det perfekt, med risk att förlora allt vs inte chansa och ha det någonlunda bra?

:/


Usch, vill inte sova själv idag.. :<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar