torsdag 23 juli 2009

Jaaooopp.

God kväll.

Gårdagen blev bättre än förväntat, eller iaf fram mot natten!
Vaknade vid 14-tiden (gick o la mig 21 kvällen innan) så var redigt seg, men utsövd.
Drog till Tess o Hanna vid 2-tiden för att kolla in Ice Age 3. Tycker 1:an och 2:an var bättre, men så är det ju nästan alltid, så är inte speciellt förvånad. 
Slagga där och drog hem idag vid 14-tiden då jag vaknade.

Sen idag har jag inte gjort nånting speciellt heller.. Tvättat lite kläder, men mer än så - nope.
På tal om tvätt, måste gå ner och hänga upp kläderna nu kom jag på >.< dig =")">


Iaf, det sista jag tänkte skriva om idag är att Becka svarar JÄTTESEGT på msn, som vanligt :)
Jag som tänkte fråga om hon vill med på bio, närmare bestämt den nya Harry Potter filmen.
Får la se hur bra den är, de andra filmerna har ju varit helt okej faktiskt. 
Åker främst för min lillebrors skulle, eftersom han är ett så stort fan till just dessa filmer. Dock så hade jag väl tänkt se den ändå så :P


Nåväl..
Avslutar med ett grattis till Zackarias som fyller år idag. Grattis!
Nu ska jag ta hand om tvätten, sen se om jag får tag på Pontus och Becka, och sedan blir det väl sovdags antar jag..

Gonatt.


Btw, kommer nu skriva datum på msn om senast uppdaterade inlägg för alla latmaskar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar