lördag 25 juli 2009

Usch.

Nee-ee mår INTE toppen just nu, och inte har jag någon att prata med... 
Visst, är väl egentligen bara en person som jag vill prata med just nu, men ser det ut som jag gör det? 
-Nej, verkligen inte.. 
"/


*suck*.... Hatar att lägga mig när jag mår såhär, men vad fan ska jag annars göra..



Imorn: Ingenting.. Hade jag haft pengar hade jag kunnat hängt med Becka och supit skallen av mig (hade behövts). Men inget jobb = inga pengar. Helvete!

Söndag: Bio med Becka förhoppningsvis <3
Måndag: Skulle behöva träffa och prata med en viss person då, om jag inte gör det efter bion på söndag då..
Tisdag: Blir nog att umgås med Nyberg tror jag. Kanske kan ta o rulla lite bräda eller något, va ett tag sen. =)
Onsdag: Farmor & farfar I think. Jobba lite osv.. (Y)
Torsdag: Beroende på hur söndag/måndag blir det förändring hoppas jag. 

SNÄLLA! LITE TUR HADE VERKLIGEN INTE SUTTIT FEL! 
Någon gång kan väl jag också få flyt?...

Avslutar natten med att lyssna på:
Escape the fate - Harder then you know (värd att lyssna på, väldigt fin/sorgsen)..

Gonatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar