söndag 14 juni 2009

Studentfest + Bio

Yoo!

Kom nyss hem från bio med Theresé. Tänkte nu uppdatera lite om gårdagen, och idag med för den delen. Har inte haft så mycket tid att skriva så det är därför :p

Fredag:
Vaknade klockan 09:00. Dusch, frukost, fix. Därefter åkte jag med mor in till Borås för att sedan gå till JB.
Väl framme på JB hittade jag ingen jag kände ;o men efter att alla studenter sprungit ut hittade jag till slut Pontus + hans familj! Grattade honom och sådär, sen drog han iväg på flaket.


Iväg åkte jag och Pontus far, in mot torget osv, där studenterna kommer åka. 
Usch, vi stod och kollade i nån timme ute i regnet, och fy fan vad kallt det va >.<
Men vad gör man inte när ens polare tar studenten? ^^
Iaf.. Efter allt ståhåj drog vi hem till Pontus, där hans släktingar var och Linus + Sofie. 
Cider, mat och fika, sen drog vi iväg på förfest i Dalsjöfors hos några kompisar till Pontus.




När vi kom dit såg jag vem som hade festen, och det var ingen mindre än vår IT-tekniker haha! Aja, det var iaf en jävla massa folk där. Skulle gissa upp emot 30-40 pers iaf! Riktigt kul va det även om jag knappt kände en jävel, men så brukar det vara där jag festar! :D

Nåja. Vid 23-tiden ringde Sebbe och frågade vart fan vi var nånstans, och sa att de blivit utslängda från krogen pga bråk och att de skulle dra till Resecentrum, sen dog hans mobil >.<
Så vi tog bilen in till Resecentrum och letade, men utan resultat.
Istället försökte jag få tag på Lukas nummer, utan framgång.
Dock såg jag idag att jag hade hans nummer redan! >.<
Aja, vi drog istället hem och sov. Tror jag däckade i bilen hem för kommer inte ihåg bilfärden :p


Tack för en go' kväll allihopa!




Dagens efter vaknade jag av att Theresé ringer! Va då lite borta och klickade henne istället för att svara (A), men ringde istället upp henne och hon frågade då om jag ville med på bio, vilket jag gärna ville.  (:
Så vid sju åkte hon och plockade upp mig och vi drog in till stan där vi plockade upp Josefin som vi skulle skjutsa iväg till någon fest först. När vi droppat av henne drog vi in till stan igen och till donken. (Usch gillar inte donken, äcklig mat! Max skare va!) 
Tänkte testa Marängswisch där, eftersom jag käkade innan jag åkte, och den var faktiskt riktigt god ;o
Aja, därefter tittade vi på The Hangover, som jag velat se ett tag faktiskt. Knökfullt med folk, men filmen var riktigt bra (Y) :D
Efter filmen glömde Theresé sin plånbok i salongen, så vi fick springa tillbaka och hämta den. Sen tänkte vi dra till festen där vi droppade av Josefin för att hälsa på lite folk osv.
Träffade Sebbe, Zacke, kitte och Ida där som jag kände bara, och Ida var lika mycket uppe i varv som hon var senast jag såg henne, och glad var hon att vi kom förbi :p
Nåja. Vi drog hem kort därefter och nu sitter jag här och uppdaterar bloggen. Får se om jag ska dra i säng snart!

I vilket fall som helst vill jag säga grattis till alla studenter! Hoppas ni har haft det roligt :)


Byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar