lördag 20 juni 2009

Midsommar.

Gash, trött som as nu! Men det har väl sina anledningar..



Tog typ inga bilder, men här skulle vi shotta Tequila ute i regnet iaf ^^
Från vänster: Theresé, Josefin, Sara, Sebastian, Kristoffer och Elin.




Ser ju inte så mkt så klaga inte, men har iaf Sebbe och Toffe i fokus.


Midsommarafton spenderades i Varberg, med Theresé, Josefin, Kristoffer och Elin. Mötte senare upp med Sara och Sebastian o drog runt på stan. 

Kom fram vid 19:30 ungefär, och drog då till en Pizzeria eftersom Josse va hungrig. Hon kirrade en till sig själv, och så delade jag o Tess på en pga vi inte va så hungriga. Toffe snodde utav bådas ^^
Medans vi åt försökte vi få tag på Wedis. Tog ett tag innan vi äntligen hittade hans nummer, men då visade det sig att han var i Smögen.. >.<>.>

Nåväl.. Sara & Sebbe stack också iväg efter ett tag, så vi drog oss bort mot bilarna istället.
Påvägen stötte vi på Polisen, som bad oss hälla ut vår dricka. Dock var det bara jag och Toffe som hade vårt framme så de andra kunde va lugna. Ingen av oss hade speciellt mycket kvar så det gjorde inget, men det var dock lite roligt att jag hällde ut mitt.
Jag hade ju blandat grogg, bestående av Piggelin, Vodka Pear och Päronsoda, i en Päronsoda-flaska. 
Polisen: Kan ni vara snälla och hälla ut det där?
Toffe: Men jag är 20 så jag får ha? :o
Polisen: Du får inte dricka på allmän plats :)
*Vi häller ut det lilla vi har kvar*
Polisen: Vad är det du dricker?
Jag: Päronsoda ;D
*Snuten tar drickan och luktar*
Polisen: Hmm det luktar ju faktiskt som det.. Det behövde du ju inte hälla ut haha
Jag: Haha nee men va ju knappt någon kvar ändå så orkade inte säga emot :p
Polisen: Aja, du får ju iaf behålla panten ^^
Sen drog vi iväg till bilen skrattandes xD Vet ju vad jag ska dricka framöver ^^

Hade ju egentligen planerat krogen, men eftersom Elin bara är 17 så gick inte det så bra, och vi ville ju inte lämna någon ensam :p

Iaf.. Gick o la oss vid halv fyra-tiden tror jag. Tre personer i en bil = trångt!
Men det var iaf mysigt måste jag säga, och varmt! :p


När klockan blev 7 vaknade jag, och väntade på att någon annan skulle göra detsamma. Vid halv åtta vaknade Theresé, så jag tvingade med henne ut på en promenad. 
Toffe och Elin vaknade utav det så de hängde på. 
Efter en stunds vandring hittade vi ICA som öppnade redan klockan 7 :O

Så vi drog in och köpte lite stuffs. Jag köpte mig en God Morgon juice och drickyoghurt som slank ner ganska fort. Och när vi var tillbaka vid bilen så gick jag o Tess och la oss igen, medans Josefin satt i framsätet och halvsov. 

Sen vaknade vi vid två-tiden då Josses moder kom för att köra hem oss. Sov hela vägen hem typ, trots Tess omogna beteénde i bilen ;)


Japp, kom hem välbehållen iaf. Fick samtidigt sms av Zacke ifall jag ville med på filmkväll och chilla lite, vilket jag inte tackade nej till. Men får se hur det blir med det, vi är ju alla rätt sletna ^^




Kommer ju inte glömma av denna midsommarn, trots det tråkiga vädret igår. Hade riktigt kul faktiskt :)
Fick nyss reda på att jag ringt Pontus nån gång under natten, och jag som trodde att jag inte hade en enda minneslucka och var stolt över det :P
Aja, fick också med mig nått rosa Lypsyl :s Ingen aning vems det är, så saknar någon nått så får ni la säga till :p

Pusstjaow




Just det, glömde säga att Expressen var på plats för att fota oss i vårat firande. Inte kollat ifall vi ligger ute på nätet ännu, men isf känns vi igen som personerna som beskrev midsommar som "Blött, kallt, blåsigt och porrigt" ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar