torsdag 18 juni 2009

Pokerkväll.

God morgon!

Usch nu har jag varit uppe mycket tidigare än vanligt!
I förrgår var jag hos Linus och Sofie för att lira lite poker. Becka, Nick och Pontus deltog också såklart, även om Pontus drog hem lite tidigare än alla andra pga att han var lite småsjuk.

Men men, kul hade vi det iaf, och ni kan ju gissa vem som vann? ;)

Nåja, efter lite spelande så drog Pontus hem och vi drog på en film som vi kollade på halva bara, sen bytte vi till den nya The Fast and the Furius (inte så ny längre men ni fattar vad jag menar), eftersom att Nick inte sett den ännu(!) Men jag och Becka var väldigt trötta och höll på att somna i soffan, så Nick drog hem, Linus och Sofie  gick o la sig på sitt rum och jag o Becka la oss i vardagsrummet.

Kan ju säga att jag inte sov så bra då det var inte såååå himla skönt att sova på golvet :P
Aja.. Vaknade dagen efter vid 9 och så åkte vi hem vid 10. 
Fan vad trött jag var dagen efter kan jag lova.. Somnade vid halv två typ (på natten då såklart), och gick idag upp vid 12. Gött att sova ut lite ;D



Kollade även två filmer igår innan jag la mig. 
Killshot och The Rocker. Båda var ganska bra, dög att kolla på iaf. Men orkar inte skriva en massa om dem.


Nu är jag sjuk och detta uppskattas INTE, då det är midsommar imorn! Usch, vill fan inte va sjuk då.. Vet dock inte helt säkert vart jag ska vara då. Om jag är frisk blir det Borås, Varberg eller på hemmaplan hos Becka. Om jag fortfarande är sjuk blir det väl att ta det lungt hemma med mor min, eller eventuellt dra till Becka ändå. Men men, vi får väl se. 


Ha det gött, och trevlig midsommar :)




Btw, har massa bilder från förra veckan, och denna veckan, men min dator och mobil kommer inte överrens så därför jag inte laddat upp något. Men det kommer väl såsmåningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar