tisdag 2 juni 2009

No more laptop :<

Okej.

Imorn måste jag lämna in min laptop eftersom det snart är sommarlov, och vi får inte ha våra skoldatorer under lovet..  -.-
Fett gay imo, men inte mycket att göra åt saken. 

Så nu måste jag föra över alla bilder/filmer/musik osv till min stationära, då jag alltid förvarar ny musik, nya bilder och nya filmer på laptopen.
Dessutom var jag tvungen att fixa en ny bakgrundsbild till min stationära eftersom jag har widescreen nu. (Innan hade jag vanlig tft och bakgrundsbilden anpassad därefter)

Så jag satt och letade runt på nätet efter najs bilder, men hittade ingen färdiggjord som passade min stil så jag gjorde min egen:



Större bild/download här.
(Det svarta vid sidan är för att jag har en extra meny där på datorn, så det är anpassat efter den. Dvs det svarta syns INTE för mig.)

Var helt enkelt tvungen att göra detta idag eftersom att jag inte har Photoshop på min stationära :/

Aja, släng gärna en kommentar om du orkar.

Tjaow!

(BTW, Ja jag tycker Elisha Cuthbert är jävligt snygg ^^)

2 kommentarer:

  1. har du en 22" skärm? tänkte på storleken på bilden, den är ju större en 19" iaf :P.

    SvaraRadera
  2. Till Jistax:
    Japp jag har 22" om du inte märkt det ännu xD

    SvaraRadera