söndag 7 juni 2009

Nationaldagen.

Jaaaaamen tjenare!

Jag vet att klockan är 04:36 och jag borde sova, meeeeeeeen jag orkar inte! (Inte mycket logik i den meningen)
Iaf.. Igår var det ju då nationaldagen. Denna dag, då vi svenskar hissar flaggan och sjunger nationalsången! För mig har det alltid varit en tradition som man gör varje år. Träffar släktingar (oftast) och super! Dock på senare år så kanske man inte träffar släkten, utan kompisar istället. I vilket fall som helst.. Nu kan man fan inte hissa svenska flaggan och sjunga nationalsången utan att bli kallad rasist! För helvete vad är detta?
Vi har inte avslutning i kyrkan längre pga att det finns personer med andra religioner i Sverige? Vi får inte sjunga nationalsången eller hissa vår flagga utan att bli kallade rasister? 
Detta är ju absurt!

Samma sak om man tar på sig en Sverigetröja.. Har man på sig det offentligt blir man kallad rasist? Kommer man till Sverige från något annat land, spelar ingen roll vilket eller om man har en annan religion, så ska denna personen anpassa sig efter SVERIGE! Inte fan ska vårt land anpassa sig efter de som migrerar hit? 

Ne detta har gått för långt, min röst kommer antagligen gå till SD! 
Anledningen?
1. För många i Sverige som går arbetslösa pga lågkonjunktur därför behövs det just nu inte fler invandrare till Sverige just nu som också kommer bli arbetslösa och gå på bidrag från staten.
2. För många invandrare som står för majoriteten utav brott som begås i Sverige för att dom inte har fått jobb.
3. Det är för dåliga krav på personer som kommer in i landet.

SD är dessutom det enda partiet som vågar säga att Sveriges invandrarpolitik suger.


"Den dag då man kan kalla en invandrare för idiot utan att bli kallad rasist, då har vi kommit någonstans i Sverige" 
Bra citat, kommer inte ihåg från vem dock.. Men som det ser ut nu så går det åt heeeeeeeeeelt fel håll! Usch fan vad arg jag blir!


Skulle inte förvåna mig om någon kommer och kallar mig rasse nu, eftersom så fort någon säger något negativt om invandring så är man ju rasist -.-
Dock kan jag försvara mig med att jag INTE är rasist, då jag har utländska kompisar.





Over'n'Out.
/Pompz


1 kommentar:

  1. Vilka är det som inte har skolavslutning i kyrkan längre för att det finns andra religioner?
    Jag förstår inte riktigt, för jag har inte varit med om att någon kallat någon i min närhet för rasist för att personen i fråga har Sverige-tröja på sig.

    SvaraRadera