onsdag 24 juni 2009

Punk!

Orkar inte skriva mycket idag, utan kommer bara skriva ett citat jag hörde idag som stämmer jävligt bra:

"Antar att du har en bra stereo och inte lyssnar på .mp3 så du tappar bort 90 % av trummorna och bara hör huvudaccorden på gitarren, för då suger verkligen all punkmusik. Tror faktiskt det är därför som många inte gillar den genren..."


Som ni förhoppningsvis vet så älskar jag punkmusik. Helt sjukt hur bra det är. Gött att äntligen hittat sin egna musikstil, då man i yngre dagar bara lyssnade på de som spelades på radio och som kompisarna lyssnade på.
Kommer ihåg att när jag var yngre lyssnade jag väldigt mycket på Hiphop och Rap bara för att det var "coolt" tyckte jag. Antar att väldigt många i den åldern gör/gjorde samma sak som jag.

Iaf. De flesta personer jag känner gillar inte min musik, men antagligen för att de har så dåligt ljud! Har man så bra ljud som jag finns det ingent bättre :) 

Aja, dags att dra t ICA! Tjaow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar