måndag 1 juni 2009

Mkt.

Jahapp. God kväll folks!


Fan vad allt känns rörigt nu. Ingen koll på nånting typ ;s
Och så har jag inte orken att fixa iordning allting, vet inte varför. Har la kommit in i en depperiod nu igen, även om det blivit så fin sommar nu!

Aja, var ute en sväng idag iaf, men det hände inte mycket här inte.
Tänkte lagt upp en bild från innan, men självförtroendet är inte på topp idag så orkar inte..

Usch, känner att jag inte varit alls social med mina vänner, eller inte tjejkompisar iaf.
Träffade ju Theresé igår dock, och idag har jag pratat lite med Louise och Vicci. Känns skönt, även om det inte va speciellt mkt.
Dock har jag inte pratat med Becka på jättelänge, och inte får jag tag på henne heller :/
Inte pratat med Jonna på ett tag heller för den delen. 
Känner mig inte heller så speciellt aktiv med att snacka/umgås med Pontus, så ber om ursäkt för det. Men jag ska bättra mig >.<

Ååh och sen så händer det ju en massa grejer i skolan, vilket jag veeeeeeerkligen INTE orkar nu. Speciellt inte när nästan alla kompisar tar studenten, och jag har två år kvar :'(
KUK vad jag ångrar att jag flyttade från Värnamo, så sjukt mycket!  Dock så hade jag väl inte kommit lika nära Becka och Theresé om jag inte flyttat, så man måste väl förlora något för att vinna något annat I guess.. 

Saknar mina vänner
Saknar Värnamo
Saknar hp06  :(



Jag behöver en kram :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar