måndag 22 juni 2009

Funderare.

Tja tja allihopa (typ ingen men ändå :p)


Var precis ute. Varit på banken sen stack jag till ICA för att testa Ubuntu Cola. Helt okej faktiskt, dock inte värt nästan dubbelt så mycket som Coca Cola eller Pepsi :p

Iaf, tog med mig min cola och drog till mitt tänkarställe:


Här slog jag mig ner i gräset och drack denna dryck samtidigt som jag filosoferade över livet.
Jag fick mig en riktig tankeställare faktiskt, och för första gången på hur länge som helst fick jag en Dröm. Jag tänker inte berätta min dröm, för det skulle antagligen låta ganska töntigt. Och jag vet att denna dröm kommer antagligen inet slå in, men det skiter jag i sålänge jag har en dröm överhuvudtaget!

Sen kom jag även att tänka på andra saker, som kanske skulle kunna hjälpa mig upp ur detta mörka hål. 
Den första saken är att flytta till Borås, och jag har en plan som jag tänker testa.
Den andra saken är att hitta mig min "prinsessa", som då ingår i min dröm. Detta är inget jag räknar med dock, men det skulle hjälpa så otroligt mycket som alla säger.
Den tredje saken är att jag ska återuppta min träning igen. Dels pga att det är en del av min dröm, dels för att det blir antagligen lättare att vinna min "prinsessa" då, och dels för att det skapar en massa endorfiner, vilket är bra!
Den fjärde saken är att jag ska lägga ner wow så att jag kan börja träna nångång! (Kan inte träna under tiden jag spelar för då orkar jag inte >.<) Och ja, gott folk, för er som inte visste så är jag en liten WoW-nörd! :$ Fast inte länge till! :D Nu så hoppas jag ingen kommer och förstör detta för mig, nu när jag äntligen kan se ljuset lååååångt där borta. Som tur är har jag mina vänner som desperat försöker hjälpa mig. :) Aja, nu ska jag äta min choklad (endorfiner) och dricka min Pepsi (energi) och hoppas på det bästa innan sommaren är slut! 

Kan även avsluta med en egobild som jag tog för ca 5 minuter sedan ;)

Tjaow!


(Känner ni igen den? Ajamensan, förra gången jag tog en liknande bild var då jag mådde som bäst. Ett gott tecken? Jag hoppas då det!)

1 kommentar:

  1. Fyfan vad gött att höra!!
    Jag blir faktiskt riktigt glad över att du mår mycket bättre nu :)
    Önskar faktiskt jag kunde fixa så jag kan träna i svenljunga med dig men det verkar omöjligt <.<.
    Men jag kommer försöka peppa dig så gott det går :).

    SvaraRadera