måndag 30 november 2009

Prov

Skrev precis mitt andra prov för den här terminen (förutom nationella i engelska då ;PpPPpPp) och det gick väl ganska bra.
Organisation och ledarskap handlade det om. Jag svarade på alla utom två fråger iaf, och det var ett väldigt stort prov imo. Fick ju fan skrivkramp eftersom jag inte är van vid att använad penna och sudd :<

Nåja, det blir minst G på det, förhoppningsvis VG typ.


Aja nu sitter jag iaf i klassrummet, men alla har gått utom Robin, Alexander och Viktor men ingen vet varför alla andra hat stuckit.
Läraren är på rast så därför kan jag inte fråga honom heller.

Igår testade jag ett nytt (för mig) spel; Operation Flashpoint - Dragon Rising.
Det är ett fps-spel (first person shooter), som påminde väldigt mycket om ett gammalt spel jag gillade när jag var liten. Man är en ledare för en grupp soldater (3st) och utför olika uppdrag.
Det var riktigt kul och faktiskt ganska svårt. Tog mig en hel dag att varva!
Blev faktiskt lite besviken på att det bara var 11 uppdrag, även om varje sådant tog ca 1h.
Verklighetstroget och väldigt strategiskt, och det är egentligen menat att spela mutliplayer.

Helt ointressant antagligen men jag kände bara för att skriva av mig lite :p

I helgen blir det farsan, om inte Linus har lan vill säga.
Sen så fyller min kära mor år på torsdag, 41 år. Grattis! :)

Usch vet inte vad jag/vi ska köpa till henne, men något kommer man väl förhoppninsvis på.

Hmm det var något jag ville få sagt idag, men kommer inte ihåg vad det var. Kommer väl med update innan jag drar hem isf.

Tjaow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar