tisdag 24 november 2009

Lite mer uppåt.

Har kommit på en tillfällig lösning på mitt i-netproblem, nämligen biblioteket!
Detta kanske låter ganska gay, men det är det också. 
Dock så funkar det bättre än man kan tro, den enda nackdelen är att jag bara har en laptop tillgodo, men men bättre än inget.
Och eftersom Svenljunga inte är så stort, så är jag typ den enda som har med sig en laptop hit och surfar genom telias trådlösa nät, vilket innebär att jag har 25mb trådlöst nät helt för mig själv i princip :)


Det var en bra nyhet. 

Nyhet nummer två är att pappa ringde mig igår och pratade lite om körkort osv och han gick med på att betala 9k utav körkortet iaf, och om det kostade mer så får jag låna pengar utav honom sålänge. Så jag tänker dra igång med körkortslektioner i februari nån gång är det tänkt. 
Känns som det är på tiden haha

Aja, idag tänkte jag dra till limpan och stanna där tills fredag tror jag, så det blir soft.
Dock ska vi ju på teater på onsdag med klassen, och jag kan inte ta mig hem eller till Linus efter det, så ska ta och höra med Anders om jag kan slagga hos honom då.


Tar för övrigt tillbaka mitt gamla nummer nästa vecka, TROR jag. 
Kommer med update om det.


tjaowråå



Edit: 

Får skippa limpan idag och åka dit på torsdag-fredag istället. Fanns ingen bra buss att ta idag :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar