måndag 2 november 2009

Halloween

Haj


Tänkte uppdatera lite om lovet osv. Just nu sitter jag hos limpan och gibbar lite.
På lovet var jag hos farsan och gjorde inte något speciellt direkt. Toffe var där nån dag, och jimmy + erika var där hela tiden. (förutom när de jobbade då)

Iaf, på fredagen var de två i Gisleparken så jag och Toffe var o hämtade dem på natten. Jävla flyt vi hade med att hitta dem, då vi körde runt lite random i Gislaved och sen stod då där på någon väg :p

Sen på lördagen åkte jag och toffe till Svenljunga där vi drog en pizza och sen kom Linus. Vi började dricka lite och fixa iordning utklädnad inför kvällen. 
När klockan var 18 ungefär så drog vi till Tess där det blev en jävla fest asså. Har lite minnesluckor som vanligt, men det jag kommer ihåg var fett kul!
Träffade både Tess och Becka där, och jag kan inte beskriva hur skönt det var att träffa dem igen. 
Måste träffa Tess igen i veckan innan hon åker dock, för sen syns vi ju inte på minst 3 månader vilket suger :<

Iaf, på halloweenfesten var jag utklädd till självmordsbombare, Linus till tomte och Toffe till en smurf ;D

Nåja, skola imorn (N) baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar