tisdag 10 november 2009

glömda saker

Morrn morrn.

Tog idag den tidiga bussen till skolan för en gångs skull. Jag brukar alltid ta 07:40-bussen men då är jag här 10 minuter för sent :p

Nåväl, tänkte fylla in lite saker jag missade från förra veckan.
Kan börja med att jag var allmänt nere då, vilket en del märkte.
T ex så trodde min mamma att jag var sjuk o hade feber eller något, samt min syster frågade varför jag såg så trött och hängig ut. Som ni förstår så är jag inte så öppen i min familj, men ändå kan de läsa mig så bra.


Något jag upptäckte för några veckor sedan var bandet Itchy Daze och jag har äntligen fått tag på en låt med dem (förutom youtube/spotify).
Bandet är svenskt och spelar rock/punkrock, vilket passar min smak utmärkt. En låt som börjar bli ganska stor är Monsters. (En lugnare rocklåt)
Men för att få en inblick över vilken musik de egentligen spelar skulle jag rekomendera er att lyssna på "I don't work on mondays". Mycket bra band!

Tänkte även lägga in någon ny bild på tröjan jag fick, men får se om jag orkar efter att skolan är slut kanske.


Nu börjar vi egentligen, fast lärarn har inte kommit ännu >.>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar