torsdag 15 oktober 2009

Tagga lan!

1h 20m kvar tills jag slutar. Skööönt! Känns så värdelöst att vara här och inte göra någonting.
Fördriver varje lektion varje dag med att kolla aftonbladet och fragbite, men hur drygt är inte det egentligen?


Iaf så börjar jag tagga till nu inför lanet. Skjuts och så är ordnat. Dessutom så sa mamma till mig idag att hon kan fixa lite käk vi kan ta med oss :pPPPpPPPp
Inte varit på ett riktigt lan sedan vintern -07 så det var ju ett tag sen. ;D


Undrar när jag får min tröja jag beställde? Det var typ i torsdag förra veckan tror jag, och den skeppades på fredagen så jag tycker den borde komma idag eller imorgon.

Nåväl, glömde min mobilladdare och rakapparat hos Linus så min mobil har bara halva batteriet kvar nu. Därför har jag nu stängt av den eftersom jag måste använda den imorn om ni undrar :p

TJaow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar