måndag 5 oktober 2009

Inte världens bästa födelsedag.

Hejhopp sitter i skolan. Slutade för ca 1h sedan, men väntar på att Anders ska sluta så jag kan dra hem till honom.

Tänkte uppdatera lite om helgen eftersom jag fyllde 19 i fredags!
Det var verkligen inte en av de bästa födelsedagarna kan jag ju säga. Dels för att 19 är inget speciellt att fylla, men var mer negativa grejer under helgen än positiva.

- Ingen speciell mat (mitt egna fel för att jag inte kunde komma på något speciellt jag ville ha)
- Ingen tårta (men det valde jag med, eftersom jag åt det förra helgen och ska väl göra det nästa helg med.)
- Var ju bara mamma, mina syskon och Sebastian som "fira" mig, så det va ju inte så speciellt.
- Hade verkligen ingenting att göra under hela helgen. Speciellt inte då mamma och Adam var hos mormor på dop, och Belinda var hos Sebastian. Alla kompisar har ju flyttat också..
- Fick reda på att Theresé, som är en av mina bästa vänner, flyttar till England i början av November. Tre månader till en början, förmodligen längre tid ifall det funkar bra.

Det som var plus var inte riktigt lika mycket dock.
+ Pontus ringde och gratulera, så fick en liten update om hur det går för honom i Växjö.
+ Farmor och pappa ringde o gratulera.
+ Fick lite gratulations-sms från ett fåtal personer. (fick påminna de flesta ;<)

Så idag när jag köpte ciggaretter åt en kompis frågade expediten mig hur gammal jag var, och jag svarade 18.
Jag är ju 19, så ni kanske förstår att det inte alls känns som om jag har fyllt år. Ofta man svarar fel på hur gammal man är ;<


Hopp, ska iaf dra till Anders senare idag som sagt. Sover där tills imorn så lär väl sitta en del på msn ikväll!

Har dessutom beställt en TBS t-shirt nu, så får se när den kommer. Hoppas att jag tog rätt storlek ;o
Isf kommer jag bära den dirr när jag får den :DD
(Blir min egna present till mig själv)


Tjaow!

1 kommentar:

  1. äshdå... brukar bli så när man fyller år. se på mig, jag fyllde 18 (vilket är en speciell ålder) o jag låg bara hemma i influensa, men sen när jag blev frisk, gjorde jag ingenting ändå...så..:p

    SvaraRadera