torsdag 8 oktober 2009

Ensamt

Usch vad jag känner mig ensam nuförtiden.
Mycket är väl pga att alla vänner flyttar iväg och att jag bytt skola flera gånger så att jag inte lärt känna några nya riktigt bra.

Närmaste vännerna har flyttat:
- Becka som flyttat till Jönköping
- Theresé flyttar till England
- Pontus har flyttat till Växjö
- Linus har flyttat till Äspered

Sen så tiden i Värnamo var ju inte så lång, och den enda personen därifrån jag fortfarande umgås med (inte mycket, men någon gång ibland) är Carro. Men hon bor ju i Forsheda och hennes pojkvän gillar inte mig.

Sen finns det ju de nya jag lärt känna. De flesta är Nicklas och Linus kompisar, och det är genom dem som jag träffat dessa människor. Men umgås ju inte direkt med dem utan det är mer över msn/spel osv.
Och sen har vi ju min nuvarande klass, men finns bara en där som jag verkligen bryr mig om, dvs Emma. Inte heller någon jag ungås med på fritiden tyvärr.

Så det är väl därför jag känner mig så ensam, liksom lämnad kvar i lilla Svenljunga 2 år efter alla andra, vilket känns väldigt tungt.


Ville bara lätta mitt sinne. Så drar jag hem nu och gör.. hmm.. ingenting som vanligt..

2 kommentarer:

  1. Riktigt synd att det inte går så många bussar från mig / till mig ;(
    Men du är ju alltid välkommen, det vet du!

    SvaraRadera
  2. Aah det suger lite faktiskt.
    Kommer kanske en sväng nästa vecka, men kan ju snacka om det i helgen :p

    SvaraRadera