onsdag 7 oktober 2009

Only the dead are forever young.

Ehm tja!

Orkade inte uppdatera igår eftersom jag var hos Anders, så det får bli nu.
En lustig sak som hände igår var att när jag vaknade vid 10-tiden hade jag en konstig känsla i kroppen.
Vi skulle ha prov i Småföretagande B då, vilket jag visste. Men vad jag inte visste var hur stort det skulle vara eller hur lång tid det skulle ta.
Men när jag vaknade denna morgon fick jag en känsla av att provet skulle ta 1h 20 min. Antingen om jag drömt det, eller om det bara var en känsla som kom vet jag inte.
I vilket fall som helst så innan jag gick mot skolan vid 12 så sa jag till Anders:
- Jag har en konstig känsla av att provet kommer ta 1h och 20 minuter, vet inte varför men det känns så bara :p
Han svarade bara "okej skumt" typ.

När jag kom till skolan satte vi igång med provet vid 12:20. Jag tyckte väl det gick rätt bra även om det var en skum uppgift som jag inte riktigt hängde med på men men.
Allt eftersom försvann fler o fler från klassen (man fick sluta när man va klar) och efter ett tag var det bara jag och två till kvar.
När jag väl var klar så lämnade jag in skiten och gick ut. Precis när jag kommit utanför skolans dörrar tog jag upp telefonen och skulle smsa Anders att jag va påväg tillbaka och till min stora förvåning är då klockan 13:40.. (För de som inte kan/orkar räkna: 12:20-13:40=1h 20m)

"Done! lol kolla klockan"
"haha ofta"

Så ja vad ska man säga, sammanträffande eller förutspått?
Jag tror på ödet iaf :)

Hmm detta får räcka för idag. Tjaow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar