torsdag 6 augusti 2009

Update forsheda.

Heej alla glada!


Borde egentligen sova, men får dra en update snabbt innan dess eftersom att jag är hos farsan nu och sitter nästan inget vid datorn då.
Tänkte ta och sammanfatta lite kort vad jag gjort här hittils.

Måndag: Kom hit runt 19-tiden och gjorde då inget speciellt. Åt lite kvällsmat, sen tv, film o sova.
Tisdag: Åkte in till Värnamo, handlade, farsan klippte sig och så hämtade vi Toffe. Grillning på kvällen, sedan fiskade vi lite :)
Onsdag: Vaknade relativt tidigt, frukost och sedan drog vi iväg o fiskade. Hem för middag och sedan drog vi ut och fiskade igen.
Sammanlagt fick vi 5st aborrar (som vi behöll, resten slängde vi i igen pga för små) och sedan en del mörtar som vi slängde tbx.

Imorgon drar vi till Halmstad med husvagnen. Stannar där över natten, så får la se vad man kan hitta på där nere.
Därefter blir det nog lite jobb här hemma, och sen helgen vet jag inte vad vi ska göra. Trodde vi skulle hem på typ fredag men verkar inte som det nu, dock har jag inget speciellt att passa ändå :p

Börjar sakna mina änglar lite då jag inte är ett stort fan av sms och tele, som de flesta vet ^^
Och när jag inte ens sitter vid datorn och kan nå dem på msn blir det tufft!

Har ju inte heller lyssnat något på musik, vilket är damn jobbigt ;O Så passar på att köra mobilen till 5.1-ljudet när alla andra sover, fast på låg volym då :)



Nåja, känns som om jag har mkt att göra nu i slutet på lovet faktiskt, men det kan la behövas lite fart på mig innan skolan drar igång igen :P

Aja, gonatt med er. Får väl dra upp en bild som avslutning. (old men w/e, hade ingen annan på datorn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar