måndag 10 augusti 2009

Bilder.

Innan jag lägger mig måste jag bara lägga upp lite bilder från veckan:

Tisdag: När vi va o hämtade upp Toffe var jag ute och kollade in gamla Figy där jag gick ettan med en sjukt skön klass! :)
Ångrar satan att jag hoppade av..

Detta är ju då bara den lilla delen av skolan. (Fanns två byggnader) Men eftersom vi hade alla lektioner här så passar denna bäst :)



Onsdag: Toffe, Karin, Adam, farsan och jag fiskar i Bolmen.

Fr.V: Adam, Farsan.


Fr.V: Karin, Toffe (syns knappt men de gömmer sig i mörkret)


Torsdag: Östra strand i Halmstad.

Badade i havet för första gången i år faktiskt, och otroligt nog stötte jag inte på en enda manet! :D (gillar inte de där slemmiga sakerna ;o)



Gick en strandpromenad vid solnedgången. Vid sånna tillfällen saknar man faktiskt flickvän.
Btw, Karin på bild.



Ajjjjjjjt detta var väl allt jag orkade med. Har ett fåtal kort kvar men de känns helt onödiga att slänga upp, men när jag var i Halmstad så gick jag o klippte mig impulsivt, så blir en bild på mig som avslut :)


Lite kort kanske, men fan vad skönt det är att inte ha långt hår!

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar