måndag 10 augusti 2009

Söndag.

God kväll, sovdags in a sec ska bara uppdatera.

Lyssnar i skrivande stund på Escape the Fate - Ashley, riktigt skön låt må jag säga.
På tal om musik så upptäckte jag idag att Taking Back Sunday släppt ett nytt album. Fett glad blev jag över det :)

Iaf, idag vaknade jag vid 10 och det var meningen att jag skulle med farsan, Karin och brorsan till min faster och kusiner, eftersom lilla Isabell fyller år idag. Grattis till henne!
Dock hade jag verkligen ingen lust att följa med, så stannade hemma istället.
Gjorde typ ingenting speciellt på förmiddan/eftermiddan.. Typ duschade, läste lite (yeah ovanligt ^^) och kikade på en film. Outlander, rätt bra faktiskt.

Nåja, fick sms från Carro senare som undrade om vi skulle hitta på något, så vi får ut och gick en sväng på kvällen. Men efter en ganska lång promenad blev knotten och myggen för jobbiga, så vi drog hem mot hennes hus o satte oss ute vid deras pool, men tröttnade snabbt på myggen och drog in. Satte på en film, House of Wax, som jag sett förut men eftersom hon inte sett den så fick det bli så :P

Aja, kom hem vid 23-tiden, satte mig vid datorn en sväng för att sedan kolla på Dexter.
Nu är det slut och jag tänkte lägga mig.


*suck*
Finns en tjej som fångar mitt intresse väldigt, väldigt mycket.
Dessvärre vet du nog inte om det själv och jag har inga planer på att berätta det just nu, även om jag vill.
Tyvärr så bor du väldigt långt borta och det är väl främst det som hindrar mig.. Annars hade jag lätt träffat dig t ex imorn. Får väl drömma I guess..



Måndag: hjälpa farsan med lite jobb här hemma tror jag
Tisdag: Hänka på Pontus till Växjö förmodligen, annars blire Becka och Jkping! Oavsett vilket blir det gött :)

Avslutar med ett stycke från Remembering Sunday med All Time Low. Väldigt bra, lite sorgsen låt. Lyssna på den :)

Leaning now into the breeze
Remembering Sunday, he falls to his knees
They had breakfast together
But two eggs don't last
Like the feeling of what he needs

(Passande såhär på en söndag dessutom)

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar