lördag 15 augusti 2009

Damdidam

Hej!


Här sitter ajg och väntar på att min plastbror ska komma hem. Men jag vet inte hur jag ska fördriva tiden ;o
Har iaf tjänat lite pengar dessa 2 veckor vilket är otroligt skönt!

Men fan vad jag saknar mina änglar :/
(Tess, Becka & Emma)

Inte träffat er på över två veckor nu ju! :l
Så det första jag gör på måndag är att träffa T! Sen träffar jag ju E i skolan, men B får jag komma på något med iaf :)

Nu pratar jag om helt random saker, för jag har inget annat att göra ändå.

Hade besök innan iaf, farsans gamla kompis som blivit en vän till familjen. Men de åkte för ca 1h sen kanske.



Nu ska jag hämta min Pepsi (så jag kan hålla mig vaken tills Jimmy kommer :DDD) och choklad (för att öhh.. det är gott ^^)

Ha det gött, tjaow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar