måndag 17 augusti 2009

Inget nät ;<

Tja..



Kom hem igår till Svenljunga och sitter nu på biblioteket.
Nätet har lagt av hemma så jag har verkligen inget att göra. Ska testa om min mobil funkar nu så att jag åtminstone kan ha någon kontakt med omvärlden.

Trodde jag började skolan imorn, men när jag tittade efter så såg jag att det var inte alls så.
Börjar inte förräns på fredag.. :<
De flesta skulle väl bli glad åt detta, men då jag absolut inte har någonting att göra så suger det enormt!
Har iaf varit på banken idag, och imorn ska jag skicka in en jobbansökan. Om jag inte gör det senare idag då förstås, beror på om jag kommer på något kul att göra.

Eftersom inte min mobil funkar så byter jag antagligen nummer tillfälligt, men kommer om update med det isf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar