onsdag 7 juli 2010

Skumt.

Var länge sedan jag kände såhär. Även om det bara, so far, är en liten känsla. Men så mycket jag glömt av från "senast", eller vad man ska säga. Så många frågor kommer ju upp, frågor som man aldrig tänkt på innan man kände såhär.
Känns som att jag går lite för fort fram i mitt huvud, som att jag chansar för vilt just nu. Jag kanske bara borde ta det lugnt. Inte skaffa för stora förhoppningar, eftersom förstörda sådana är absolut INTE vad jag behöver just nu.
Jag, och många fler, har märkt att jag börjat bli mycket bättre. Det börjar gå frammåt nu.
Men satsar jag för mycket nu, så kan det resultera i att det går åt skogen istället och då kommer jag sjunka ner ännu mer. Men å andra sidan, så kan jag få en extra liten 'nitro-push' åt det bra hållet, vilket skulle göra mig väldigt gott.
Så frågan är, även fast jag redan tros har bestämt mig, ifall jag ska chansa och 'go for it' eller ta det lugnt och se hur det går.

Hmm.. I vilket fall som helst så vet jag hur jag ska bära mig åt i båda fallen, vilket är ganska liknande. Men det ena lär bli svårare än det andra.
Som vanligt skriver jag helt konstigt här, och det är säkert ingen som fattar vad jag snackar om, om ens jag själv.
Nåja. Jag ska inte hänga upp mig på det här nu, utan istället bara fokusera på vad som är bra just nu.

1. Bara ett år kvar i skolan.
2. Vänner som stöttar mig till 100%.
3. Emma ska iaf försöka sista året i Borås, dvs med mig!
4. Borde ha körkortet klart innan jag fyller 20.
5. Jag har bevisat för mig själv att.. någonting jag inte vill skriva här : )


-----------------------------------

Och nu till något helt annat!

Kollar igenom gamla avsnitt utav serien 24. Började med det i början utav lovet typ och är nu inne på s02. Vet att jag missat jättemånga avsnitt från några stycken säsonger, därav en anledning till att jag tittar på serien nu, även om kvalitén inte är i HD som jag numera är van vid. ^^
Men i alla fall. Denna serien är enligt mig en utav de bästa som finns, och man blir så jävla engagerad, eller vad man ska kalla det, i allting. Så jävla sorgligt ibland så det är inte sant, och alltid lika jävla spännande!
Helt klart bästa actiondrama-serien jag sett.

Kan komma på mig själv att verkligen le riktigt ordentligt, eller se riktigt ledsen ut när jag kollar på detta.

Nog om det.

Nu ska jag nog ta och fixa lite mat. Måste bli bättre med mina måltider verkligen ;s Helt oorganiserat är det, och det gynnar mig inte någonstans.


Nånsin hört Pierce The Veil? Om inte, lyssna på denna låten. Kan ju säga att antingen älskar man rösten och musik, eller så gillar man den inte alls. Själv tycker jag att den är helt unik och hur bra som helst!

1 kommentar:

  1. yoyo! ; ) Är det något med körkortet du tror jag kan hjälpa dig med så är det bara att fråga!
    Så jävla gött att du bara har ett år kvar i skolan, ge järnet!

    // Linus

    SvaraRadera