söndag 18 juli 2010

Liten update såhär på nattkvisten.

Ska man säga lördag natt, eller söndag morgon?
I vilket fall som helst så sitter jag nu här, ganska uttråkad och börjar bli lite trött. Kollade nyss på The Crazies - helt okej zombiefilm typ. Ryckte till utav helvete nån enstaka gång haha.

Nåja, nu lyssnar jag på lite musik medan jag väntar på att tröttheten ska komma närmare. Hmm ska nog ta mig något att käka innan jag lägger mig med, men har man väl påbörjat en bra låt så kan man inte bara gå därifrån ;o och just nu så är det Saosin - Deep Down som spelas. Dvs att jag får vänta 3.25 min innan jag kan fixa käk ^^

Hmm hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Har typ inget att prata om, men känner för att bara skriva lite random stuff som jag brukar göra.
Juste ja, jag o Tommy är ensam hemma nu ett par dagar för att mamma, Adam och Belinda har åkt till mormor för att vara där ett tag. De kommer hem på antingen tisdag eller onsdag, så jag måste vara hundvakt tills dess, vilket betyder att jag måste vara hemma typ.
Nu tog låten slut förresten, men eftersom jag håller på att skriva här så fick jag leta upp en ny bra låt. Plain White T's - Leavin'. Åh vad jag älskar detta bandet!
Aja iaf.
Jag saknar Becka, Tess, Emma och Eve nu! Och kan inte träffa någon utav dem förrän nästa vecka typ, dvs när mamma kommit hem. Kanske hinner träffa Becka/Tess någonting, men vet inte riktigt när de jobbar osv. Men får väl se om jag får tummen ur att göra något ;p

Funderar på att dra ut och springa en sväng imorn med hunden, så att den får lite motion även när min kära mor inte är här. Men jag lär ju vara helt slut innan den är det, så kan bli jobbigt. Får se hur jag känner imorn.

Skönt att det inte varit så jävla soligt nu de senaste dagarna, så att man kunnat svalka ner sig lite. På tal om svalka ner sig..
Jag var ju hos min farmor & farfar häromdan för att hjälpa dem plocka in lite ved typ. Två utav mina kusiner (de enda på pappas sida) var där. Två som tjejer på 4 och 9 år (tror jag det var), jättesöta båda två! Den äldsta, Sandra, har typ alltid varit lite smårädd för mig (lustigt nog), men nu så verkar hon förstått att jag faktiskt är väldigt snäll, och det gör då även Isabelle. Haha
Hon har knappt ens vågat prata med mig, men när jag var där fick jag både massage, en god natt-kram och en hej då-kram utav dem båda. Och det är ju bra!
De hade typ en "show" för oss på kvällen. De skulle visa "konster" osv som de hade lärt sig på gungor. Ni vet sånt där som alla små barn håller på med typ.. Iaf, där satt vi och kollade på deras sk. uppvisning medan vi käkade popcorn osv. Var väl inte så speciellt roligt imo, men man smålog väl lite ibland. Dock efter ett tag så gjorde dem någonting, kommer inte ihåg vad det var, men det var så jävla roligt att allihopa började asgarva! Alltså verkligen asgarva så hårt man bara kan! Inte skrattat så mycket på hur länge som helst haha

Aja :p
Samma kväll, eller eftermiddag rättare sagt, så åkte vi till Skäremo (LOL PÅ NAMNET, wtf skär emo, vad fan är oddsen?!). Iaf så är det en sjö som ligger strax utanför Håcksvik, vilket är stället där jag växt upp för det mesta, aka mitt hem. Tog mitt första dopp för i år, och fasen vad varmt det var i vattnet! Fick verkligen tillbaka den sköna badkänslan som jag inte haft på flera år. Men antar det beror på att jag gillar inte att bada på nya ställen där jag inte känner till vattnet, samt om det är för kallt. Skäremosjön som vi badade i är så jävla liten att man kan se hela sjön ifall man står på bryggan. Tror det är ca 5km ifall man kör runt hela skiten, och då åker man inte ens enda intill sjön.
Nåja. Tjänade en slant efter att hjälpt till med att stapla ved och åkte hem dagen efter. Var ganska så trött efter det dock, och hade träningsvärk i både ryggen och benen. q_q
Så Eve har nu lovat mig en massage nästa gång vi ses :D Dock så lär denna träningsvärk försvunnit innan dess (typ borta redan), men lite lol att jag fick träningsvärk utav det ändå. Måste börja träna nu känner jag.. -_-

Oj vad mycket skit jag hade att skriva idag. Aja så går det när man inte har något att göra på dagarna, eller någon att umgås/prata med! ^^

Dags för nattmacka, ut med hund1 och sedan sova sönder som en jättetrött sköldpadda!
Nattinatti.

1 kommentar: