måndag 7 mars 2011

Snart studenten.

Den 10:e juni tar jag studenten, finally! Tror det var det datumet iaf, men kommer la ändra på det ifall jag minns fel.

Nu börjar tankarna på "vad ska jag göra efter studenten?" på allvar.
Jag är väldigt sugen på att åka utomlands, kanske som Au Pair eller nåt? Vet inte riktigt vad för valmöjligheter det finns faktiskt.. Finns det någon man kan fråga kanske?
En annan grej jag funderat på är att, iaf med tiden, skriva en bok.
Jag har funderat en del på det innan, inte så mycket dock. Men när min spådam berättade för mig att jag har ett val att skriva en bok, så blir man ju nyfiken, och de som känner mig vet hur jävla nyfiken jag är!

Hade varit kul iaf, att jobba utomlands. Helst i ett engelsktalande land, då jag gillar verkligen engelska. Sen så hade det väl inte skadat med ett lite roligare klimat än Sverige :p

Aja, ett par månader kvar!

1 kommentar:

  1. Pooontus, au pair finns det ett bra företag till. Men sen finns det företag som hjälper ungdommar ut till australien, canada, london osv för att jobba o bo, de hjälper till med arbetsintervjuer osv! :) Säg till om du vill jag ska kolla upp va företaget hette!

    SvaraRadera