lördag 5 mars 2011

Seas (spådom)

Läste precis min spådom och jag är jättenöjd med den!
Rekommenderar Esmaralda till ifall någon annan vill ha en seans.

Jag vågar ännu inte skriva om vad hon sa, för jag vet inte om det kan ha någon påverkan, men jag kan iaf säga att jag gick från "what's the point.."-humör till "spännande :O"-humör typ.
Fick många frågor besvarade och så hade jag en liten "test-fråga" för att se hur trovärdig hon faktiskt är, och den klarade hon fint! (Finns förövrigt ingen annan som vet "svaret" på denna "test-fråga")

Några exempel på vad jag fick reda på:
- Varför jag är svag för blondiner
- Varför jag känner en sån stark connection till en viss person
- Lite vad jag kommer göra i framtiden
- Vart jag kommer bo i framtiden typ
- Varför jag är som jag är
- och mkt mer

Men en sak sa hon, och det var att jag har ett VAL.
Detta är jag inte rädd att skriva dock, och valet är då att skriva en bok!
Om jag skulle skriva en bok så kommer den att släppas officiellt utav ett bokförlag, dock skulle den inte bli något speciellt men jag skulle isf skriva en rad många böcker.
Detta funderade jag faktiskt på redan innan jag ens kontaktade spågumman, dvs. att skriva en bok för jag är ganska bra på att skriva.

Aja nog om det, nu ska jag kolla TRON!


Edit:
Okej nu har det fått smälta in lite bättre, men jag måste säga att jag blev verkligen rörd utav texten. Vissa saker hon berättade om, som jag varit med om i tidigare liv, gav mig verkligen en klump i magen. Samma sorts klump som jag får när jag blir osams med en viss person, och lustigt nog så det hon berättade som gav mig denna klump, handlade just om en person jag älskade och vi hade en sorts oövervinnerlig kärlek. Hon skriver nämligen:
"I det här livet har du stött på den kvinna som du älskade då, i förra livet." och att det är därför jag känner som jag gör för henne, eller TROR jag känner som jag gör, rättare sagt.
Detta är väldigt intressant då jag haft en helt annan teori om just oss, but it makes sense!

Det finns ett talesätt som säger att man inte ska tala om sina spådommar, men själv vet jag inte vad jag ska tro. Men för säkerhetens skull tänker jag berätta så lite som möjligt, även om jag vill skriva om allt!

Det som redan hänt, är jag dock inte lika rädd att berätta om.

Men iaf, denna spådom har fått mig att se allting ur ett större perspektiv. Typ öppnat upp mitt sinne lite, svårt att förklara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar