tisdag 26 januari 2010

Shiieet asså! (spotify)

För några månader sedan upptäckte jag bandet Itchy Daze. 
Ett svenskt punkrock band, en av de bästa jag hört! 
Har tipsat kompisar om detta band och de har verkligen också tyckt om det. 
Sen har jag letat efter någonstans att ladda ner skiten, men utan framgång. 

När deras album kom ut på spotify hurrade jag lite, dock så gillar jag inte spotify pga den dåliga ljudkvalitén och alla reklam. Riktiga musikälskare HÖR skillnad på 128kb/s musik och 198+, och jag t ex kan inte ens lyssna på så låg kvalité för det låter förjävligt, speciellt punkrock.

Men för en liten stund sen tänkte jag "man kanske ska testa köpa skiten över spotify och testa". Vilket jag gjorde, och spelade sedan upp det i mitt "pimpade" winamp OCH SATAN I HELVETE NU SNACKAR VI MUSIK!!!!!!!!! 

WOOOOOOOOHOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar