tisdag 19 januari 2010

MB

Dags för en update kanske?

Kan ju börja med att de flesta har antagligen märkt att jag har investerat i nytt bredband, närmare bestämt mobilt sådant. 

Det fungerar faktiskt bättre än vad jag hade trott, så jag är väldigt nöjd med det. Dock är jag lite fundersam över hur mycket man får ladda ner i månaden. Är redan uppe i 1gb ungefär, och då har jag inte laddat ner mycket mer än uppdateringar till program typ.. Aja det märker jag i slutet av månaden.

Imorgon ska vårt UF-företag på UF-mässa i Åhaga, Borås. Helt ärligt är jag inte alls taggad inför det, men hoppas det blir bättre väl på plats. Om inte annat så är det bra träning om jag nu skulle starta eget företag när jag blir äldre.
Vi ska i alla fall vara där 8:00-18:00, därefter är det prisutdelning och sedan ska vi tillbaka till skolan. Vet inte hur det blir för mig då, eftersom min sista buss hem går 19:16 så måste nog gå lite tidigare, beror på hur lång tid det tar. 
Det är fritt för vem som helst att komma dit och kolla in alla företag.


Nu till lite mer personligt. 
Just nu känner jag mig ganska deprimerad, men jag vet inte riktigt varför. 
Antar att det är så mycket grejer nu som händer och det tär lite på mig.

Mycket mer än så har jag inte att skriva faktiskt.. 


Happy winter-een-mas till alla gamers säger jag! 
(Ni som läst CTRL-ALT-DEL-serien vet vad jag menar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar