fredag 14 januari 2011

7kt!

Hade världens sjukaste dröm häromdan.

Det hela började här hemma med att jag + min bror och några utav hans polare skulle ha lan här. De kom hit och vi började spela osv, men sen kom det en massa brudar hit. Närmare bestämt en för varje person.
Alla "tog" varsin och gick o la sig, including me, o hade sex.
Sen började det bli wierd, för "min" tjej började suga av mig och jag fick en kolsvart penis, plus att den var typ 50-60cm lång. :s Efter en liten stund blev den normal igen och alla tjejer drog iväg.

Då bestämde jag mig för att dra ner till ICA med min skateboard. Men istället för att ta den vanliga vägen så skulle jag ta en omväg förbi banken (just for teh lulz). Bakom banken var det dock ett tågräls som jag åkte över, och sen var det en massa kullar o skit på parkeringen till ICA så jag fick ta en ännu längre omväg, ut i skogen.

Väl ute på landsvägen så fick jag upp en ashög fart, typ 40-50 km/h utan att brädan wobblade ett dugg. Men eftersom det var en så smal väg så var jag rädd att krocka, men struntade i det o tänkte jag kunde ju bara köra i kanterna istället.

Efter en liten stund så blir jag jagad utav dinosaurier och random eldklot från någon vulkan. Så får dodge'a ett par dinos tills jag kommer fram till någon slags arena. (Typ skateboardpark-liknande)
Hopp, där så börjar jag skejta som Tony Hawk o gör massa awesome tricks typ, men sen tänker jag "vänta lite nu, jag är inte såhär bra på att skejta" och ramlar typ 3m till marken och svimmar.

När jag vaknar upp så är jag omringad utav ett par banditer eller nåt, som håller mig fången utanför arenan. Men då kommer det några slags "panda-människor" eller nåt och dödar banditerna. Jag tänkte då "oh shit, nu kommer de döda mig med!", men det gjorde dem inte, utan de tog med sig mig hem till deras land.

Väl där så visade deras ledare mig hur man tog sig in i slottet; genom att bli uppsugen utav en stor slang som förde en upp in i slottet.
När jag kom in så var hela stället fullt med massa brudar, och jag fick ta hur många och vem jag ville. O_o
Aja, jag valde ett par stycken och hittade sen min drömtjej typ, som jag blev ihop med och levde lycklig tills jag vakna.

Helt jävla cp var det!

1 kommentar: