måndag 22 mars 2010

APU

Första dagen på min APU på Onyx Sportcenter i Borås var helt okej.
Sov endast 2-3h så var rejält trött och så gick i stort sett inget som planerat där borta.
Dock så hade jag något fint att titta på hela tiden, då min arbetskamrat (som var lika gammal som jag) var redigt snygg :o
Typ lite kortare än jag, hyffsat långt blondt hår uppsatt i en toffs, inte allt för mkt smink, snygg o vältränad kropp och ett sött ansikte :D
Tyvärr hade hon redan pojkvän men det skadar ju inte att titta lite =)

Nåja, dagen flöt på ganska bra. Nu är jag dock astrött så funderar på att vila en stund, men blir antagligen inte så. Imorn börjar jag 3 iaf, så det är najzzz! Fast då skulle inte Mimmi vara där (snygga arbetskamraten), utan någon Lisa tror jag. Aja, det ska nog gå bra det med :)

Bajs på er h3h3h3h3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar