fredag 26 februari 2010

Uh-oh

Vaknade utav att jag hörde en stor smäll, typ som om en fågel flög in i fönstret ashårt. Ett par timmar senare hörde jag mamma springa runt i lägenheten och prata i telefon, sen helt plötsligt *kras* *SPLASH* och mamma ropar "Nu brast taket här! Det rinner in vatten!".

WE ARE GOING DOOOOOOOOOOWN!




Edit:

Usch vad denna dagen varit dålig, och hade det inte varit för en random tjejs blick tidigare hade den varit helt värdelös.

Först och främst har vi fått värsta vattenläckan i två utav rummen i lägenheten. Blir förmodligen så att vi får flytta till något annat ställe tillfälligt.

Igår frågade även Linus mig om jag ville med till krogen idag, men jag kunde inte för jag skulle till min far. Men på eftermiddagen ändrar sig min lillebror och vill inte åka till honom, och då orkade inte jag det heller så då kunde jag dragit ut ikväll istället. >.<

Sen skulle mamma iväg och handla lite, och jag bad henne då köpa med lite godis osv åt mig men det glömde hon. När hon kom hem var det dags för mat. (Bakpotatis eller vad det heter + två olika slags fyllningar, problemet var dock att ena innehöll championer och den andra lök och jag gillar ingetdera) Då då blev jag ännu mer irriterad. Aja, värmde lite köttbullar till det, torrt men ätbart. Nu var min dag ganska så förstörd, men jag bestämde mig för att gå ner till ICA.
Jaja, självklart ska det vara massa slask ute och jag kliver i alla stora vattenpölar så mina skor blev blöta.. :<

Aja, när jag stod i kön iaf, såg jag två blondiner som stod där, och den ena kollade på mig med en sån där "fan vad snygg-blick" och då blev jag lite gladare. :)
Behöver all självförtroendeboost jag kan nu känner jag, speciellt i dessa dåliga tider..

Aja, nu ska jag roa mig med att spela HoN med Nick, Dave och Kim i vent.
Kommer säkert bli fler spelare! :)

1 kommentar:

  1. sv: hihi ja:D du får komma å hälsa på!:D jag har bullar:D hihi

    SvaraRadera