onsdag 27 maj 2009

Hmm hmm..

God kväll.

Igår var nog första kvällen på länge jag lagt mig för att sova, utan att känna att alltid är meningslöst osv. Igår somnade jag någonlunda glad, även ifall jag var jävligt kramsugen..
Nåja, vaknade iaf idag och saknade en flicka så sjukt mycket. Inte känt så på länge faktiskt, men nu så är det så iaf.

Ikväll har jag varit på ganska blandat humör. Sitter nämligen o snackar med en massa polare i ventrilo atm och så sa Sebbe nånting som jag garvade riktigt rejält åt, och det märkte bland annat David som kommenterade:
-Asså shit vilket skratt! Det var typ.. så.. uhm.. äkta? Inte hört det på hur länge som helst :p

Men senare blev jag på värsta dåliga humöret ett tag.

Dock, nyss så fick jag sms av Theresé. Det var nog precis vad jag behövde! Blev skitglad faktiskt. Och det är vid sånna här tillfällen man förstår hur viktiga vissa personer är i ens liv.

Det var allt för mig idag I think. 
Tjaow!

2 kommentarer:

  1. veem saknade du ?

    SvaraRadera
  2. Till anonym:
    Saknade ingen speciell, utan saknade att ha någon bredvid mig när jag somna :)

    SvaraRadera